8 Ocak 2013 Salı

Kırım Tatarca 3


Selamlaşma - Tanışma - Vedalaşma 1

Selâm aleyqım! : Selamun aleyküm!
Aleyqım selâm! : Aleyküm selam!

Meraba! : Merhaba!
Merabañız! : Merhabayın! (Türkçede pek kullanılmaz)

Atıñ ne-dir? : Adın ne-dir?
Atıñız ne-dir? : Adınız ne-dir?

Menim atım ...... : Benim adım ......
Bizniñ atlarımız ...... : Bizim adlarımız ......

Qalaysıñ-ız?  : Nasılsın-ız? / Qalaysız? : Nasılsınız?
Qadiysiñ-iz? : Nasılsın-ız? / Qadiysiz? : Nasılsınız?
Qaydaysıñ-ız? : Nasılsın-ız? / Qaydaysız? : Nasılsınız?
Nedaysıñ-ız? : Nasılsın-ız? / Nedaysız? : Nasılsınız?
Nasılsıñ-ız? : Nasılsın-ız? / Nasılsız? : Nasılsınız? (çok kullanılmaz)

Nabasıñ-ız? / Nabasız? : Ne yapıyorsun-uz? / Nasılsın-ız?
Qatesiñ-iz? / Qatesiz? : Ne yapıyorsun-uz? / Nasılsın-ız?
Netesiñ-iz? / Netesiz? : Ne yapıyorsun-uz? / Nasılsın-ız?

Men aruvman. : Ben iyiyim.
Aruvman. İyiyim.

Biz aruvmız. : Biz iyiyiz.
Aruvmız. : İyiyiz.

Sen qalaysıñ? : Sen nasılsın?
Siz qalaysıñız? : Siz nasılsınız?

Men de aruvman. : Ben de iyiyim.
Biz de aruvmız. : Biz de iyiyiz.

Qaş caşındasıñ? : Kaç yaşındasın?
Qaş caşındasıñız? / Qaş caşındasız? : Kaç yaşındasınız?

Men ... caşındaman. : Ben ... yaşındayım.
Biz ... caşındamız. : Biz ... yaşındayız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder